Translate

2012. augusztus 26., vasárnap

reMart's textile

Mint látjátok kicsit megváltozott az arculatom. Már rég esedékes volt. További változások is várhatók. a jövőben sokkal több termékkel kívánok előállni, igyekszem néhány dolog varrására korlátozni a tevékenységi köröm, azért, hogy átláthatóbb legyek. Ezáltal magam is jobban el tudok mélyedni egy témában, szebbeket tudok alkotni.
Egy kicsit a névről: re, mint újra... vagyis újrahasznosítás. Nagyon szívemen viselem az újrahasznosítás népszerűsítését. Célom és szándékom,hogy megmutassam nektek, hogy nem kell mindig új anyagokból dolgozni. Apró tett, de nagyon jó érzéssel tölt el, hogy ezzel a szemlélettel csökkenthetem szeretett földünk terheit. Ez most kissé csöpögősen hangozhat, de aki érzett már igazi erdő illatot, aki feltekintett már egy fenyővel borított hegyre, aki érezte azt a nagyságot, azt a csodálatos érzést amit nekem már többször is volt szerencsém megtapasztalni, az pontosan tudja miről beszélek.
Néhányan azt hiszik, hogy használt anyagokból, csökkent értékű holmik születnek. Pedig ez nem igaz. Komoly sikereket értem már el újrahasznosítást alkalmazva!

Végül néhány kép azokról, amik az elmúlt időszakban készültek.


Ezt az anyagot tunika formájában Indiából hoztam, de nem volt jó a mérete, hiába szabtam át, akkor sem volt kényelmes a viselete. Gondoltam egyet, újrahasznosítom. Az első példa, hogy mekkora jó dolog ez!

Ezt a szépséget is az újrahasznosításnak köszönhetem. Blúz volt korábban, csipkés elejével. Most neszi és gyönyörű és nem mellesleg hasznos holmi!


Ezért a szépségért két kerámiát kaptam cserébe. Adtam még mellé levendula zsákot és örülök, hogy méltó helyre került a portékám egy darabja. Szintén újrahasznosított anyagból. Imádom ezt a mintát és boltokban ez már nem kapható, jó ha van az embernek egy használaton kívüli szoknyája, amiből készülhet néhány titokzatos bármi-tartó.


Levendula illatzsák, kb. 20db készült különböző anyagokból, saját levendulával töltve!


Textilfilccel rajzolt póló, kedvenc motívumommal.


Közelről.


Még egy is van.



Korábban ő sötétítő függöny volt, most bármi-tartó, vagy tolltartó.


 Közelről.


Szintén, kicsit kisebb méretben...



Dobpörgés... visszafojtott lélegzet... és jöjjön egy régi, már elfeledett darab...



Emlékeztek?



 Íme a kész zsepitartó, itt még akasztó nélkül, újrahasznosított gombokkal!


Alulról...


Közelről...


Új próbálkozásom: gömbölyű neszi, aki szintén újrahasznosított gombokat kapott! Nem lett a szívem csücske, de azért nem adom fel, talán kis idő múlva jobban meg tudom szeretni.


Szóval így próbálok újrahasznosítani, időnként nem csak hasznosan, hanem némi művészettel megfűszerezve. reMart.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az új név! Az újrahasznosítást én is nagyon szeretem - csomó tök jó dolgot lehet varrni megunt blúzokból, nadrágokból, ja meg turisakból is! Szerintem sem kell feltétlenül méregdrága anyagokat venni! Nagyon jók a neszik!

    VálaszTörlés
  2. Húúúúúúú és hűűűűűűűűűűű! A neszikért oda vagyok! És az arculat is klassz! Tessék megjelentetni az elfeledett közös oldalunkon is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó ezt hallani! :) Bocs, hogy eltűntem... leszek még és akkor majd ott is kiteszem, sőt azt meg itt!

      Törlés
  3. Bizony szép textileket lehet kifogni turiban .:)Aranyosak a dolgaid .Az alsón kicserélném a gombokat egy zöld virágra a helyedben .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a gombokról én is ezt gondolom... fel akartam dobni, egy kicsit bohémmé tenni. Vásárra kicserélem ;)

      Törlés