Translate

2012. április 5., csütörtök

Az első...

...után következik a második. Ahogy ígértem is. Már órákkal ezelőtt elkészült de nem tudtam lefotózni mert jött ez az első... 2012 első dörgése, villámlása, zápora. Jobban szeretem a természetben készített fotókat, no de nem baj, kellett már az égi áldás. Közben Réka úgy döntött, hogy ő inkább a nagy pöttyös táskát szeretné, tehát akkor a második lesz az övé, az első pedig az unokatesóé... végül is majdnem egyformák. Majd hozok képeket a nagy tojásvadászatról!

3 megjegyzés:

  1. Ezek nagyon tetszenek!

    Meggyógyultatok?

    VálaszTörlés
  2. Fogjuk rá... nekem épp baloldali középfül gyulladásom van, de kezelem és enyhül (hihi, magamon próbálom a meggymagos termékemet :o), de tényleg jó). Ferencem épp szaunázik, lehet, hogy valóban képes az öngyógyításra, mert ő nem szedett gyógyszert és mégis jobban van mint én. Tesóm elég ramatyul van, állítólag most kezd felmenni a láza, anyun is mutatkoznak már a betegség jelei. Szóval mi jobban vagyunk de tágabb család nem...

    Örülök, hogy tetszik a táska ;o)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek!Tetszenek!:)

    VálaszTörlés