Translate

2012. március 2., péntek

Március a játékok hava!

Olyan jó a kedvem, hogy ezt szeretném megosztani veletek! Játsszunk!
Íme második játékom:
Három díjat sorsolok majd ki.

Saját készítésű ferdepánt csomagot, különböző színű anyagokból.
Textilékszer lesz a második helyezett díja, egy bross és egy franciacsat.
A harmadik díj pedig, tavaszi lakásdekoráció lesz, készülődve a húsvétra.

A játékra március 30.-ig lehet jelentkezni, egészen este 8 óráig. Másnap sorsolok!

Feladat: Ha tetszik a játék és a blog akkor népszerűsítsd ahol tudod.

1x kerül a kalapba, aki hagy itt egy üzenetet, hogy játszani szeretne.
2x kerül a kalapba, aki a blogján ír egy bejegyzést külön erről a játékról.
3x kerül a kalapba, aki a Facebook oldalán is megosztja a játékot!

Szeretettel várok mindenkit! Hamarosan készítek képet a nyereményekről!

23 megjegyzés:

  1. Szeretné jelentkezni a játékra.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem lesznek jelentkezők a játékodra, ne aggódj!Én is szeretnék beszállni, nagyon jók a nyeremények!

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretnék játszani!:)
    Nagyon jók a nyeremények!Hamarosan kiírom a blogomba!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Jövök én is !!Szívesen játszom Veled valami szépségért .Nem sokára kiírom a blogba én is .Puszi !

    VálaszTörlés
  5. Szia! Én is jönnék játszani :)
    A játékot meghirdettem:
    http://vassfecske.blogspot.com/2012/03/marcius-jatekok-hava.html

    VálaszTörlés
  6. Bocsánat, de rossz linket mellékletem:
    //ildinakincsestara.blogspot.com/2012/03/monika-tavaszi-jateka.html

    VálaszTörlés
  7. Na, éppen fele annyian vagyunk már mint kellene... van még remény! :o) Köszí, hogy itt vagytok és hozzatok magatokkal még egy embert! :oD

    VálaszTörlés
  8. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Én is jövök, játszani mindig jó, pláne ilyen ajándékokért!!!

    VálaszTörlés
  10. Én is szeretnék játszani, de csak egy eséllyel. Köszi a lehetőséget! Noémi

    VálaszTörlés
  11. Várjatok, én is itt vagyok, engem itt ne hagyjatok!
    Kösz a lehetőséget! Mari

    VálaszTörlés
  12. Facebookon megosztottam!És nagyon várom a sorsolást!!

    VálaszTörlés
  13. Most már a blogomon is hirdetem!

    VálaszTörlés
  14. Szuper ajándékok!
    Megosztottam fészen, meg kitettelek az oldalsávba is.

    VálaszTörlés
  15. Én is jövök játszani! szuper ajándékok vannak én már választottam. :)

    VálaszTörlés
  16. Osztom én is, nálam is játszhattok!

    VálaszTörlés
  17. Szia! Én is szeretnék játszani :) Megosztottam Facebook-on a játékot. Köszönöm az esélyt! :)

    VálaszTörlés
  18. Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Fb-n megosztottam. Köszönöm a lehetőséget!
    Minden jót kívánok!

    VálaszTörlés
  19. Klassz ajándékok! Én is jövök játszani :)

    VálaszTörlés