Translate

2012. március 30., péntek

Ma sorsolás!

Réka egy kicsit jobban van, de még mindig volt láza este, még mindig hűtő fürdőztem. Rengeteg gyógyszert eszik a lázcsillapító nélkül is, ráadásul max. 4x kaphat lázcsillapítót egy nap. Neki 6x is felszökik a láza egy nap. Még sosem volt ennyire oda. Valószínüleg a két héttel ezelőtti bárányhimlő gyengítette le ennyire. Ezzel én is túl vagyok a tűzkeresztségen... sikerült helyt állnom kislányom nagy betegsége során. Nem adattam be neki a védő oltást csöpp korában, ezért van most ez. Az állapotát sajnálom, de a döntésemet nem bánom, remélem ezzel a betegséggel kiépítette az immunrendszerét!

Na akkor sorsolás! Összeírom a neveket és az én kis betegem húzza majd ki. Hamarosan jelentkezem!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kicsit jobban vagytok!

    Az oltást mi sem adattuk be. Nem ad védettséget egy életen át, míg ha elkapja, igen. Nekem a legfontosabb szempont ez volt: minél kevesebb eséllyel legyen beteg felnőttként, netán kismamaként...

    VálaszTörlés