Translate

2012. március 13., kedd

Apró dolgok folytatása


Egyik kedvenc anyagomból készült táska, megint csak magamnak... :oD milyen önző lettem mostanság :o). Néhány hónapja kezdtem el ezt a darabot és nem fejeztem be, mert nem láttam a végét. Aztán néhány napja pakolásztam a varrós holmik közt. Találtam még sok-sok félbehagyott dolgot és ezt a táskát. Nekiültem és elkészült. Munkábajárós táskám lesz ő is. A következő hasonló darabon már javítom a most felmerült kivitelezési nehézségeket és lesz valamilyen záródása is a táskának. Sajátomra újfent nem tettem ilyesmit, mert tudom, hogy nem használnám ki... nem tagadom, illendőbb volna zárt táskával közlekedni és bizonyára biztonságosabb is. Majd csak megjavulok... :o)
Kedvenc virágommal díszítettem. S majdnem elfelejtettem, pedig egyik kiemelkedő eleme az egész produktumnak a SELYEM CÉRNA amivel dísz tűztem! Jucustól vettem jó pár hónapja és másodszor alkalmaztam. Újra nagyon meg vagyok elégedve a cérna minőségével és a színét egyenesen imádom!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a táskád:))) Örülök, ha ismét bevált a cérna:) Puszi

    VálaszTörlés