Translate

2011. december 29., csütörtök

Táska magamnak 2012-re



Végre magamnak is varrtam valamit. Kellett már egy táska. Persze előtte körbe jártam a várost, hogy majd veszek magamnak. Minél többet nézegettem, annál inkább erősödött bennem a gondolat, hogy én bizony megvarrom magamnak, mert nem adok ki ennyi pénzt ha én is el tudom készíteni! Egyszerűt de nagyszerűt képzeltem magamnak: nincs záródása, mert úgysem használnám ki, nem állítható mert nekem készült :o), világos színű mert megőrülök amikor a táska mélyén kotorászva semmit nem találok a sötét bélés miatt.
Azt hiszem varrok még ilyet, csak a következőre teszek zippet is, meg merevítem is vatelinnel vagy táska merevítővel... mondjuk nekem a vatelin a legszimpatikusabb mert puha. Állíthatóra varrom, hogy másnak is tessen.

Megrendelhető a meskán!

4 megjegyzés:

  1. Naggggggyon szépséges táskát készítettél magadnak!Csodás!:)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett! :)))
    http://amy-kreativ.blogspot.com/2011/12/eljott-az-elso-szulinap.html

    VálaszTörlés
  3. Szia Monika!
    Örülök, hogy benéztél hozzám! :)))
    A játékra itt kell jelentkezni:
    http://amy-kreativ.blogspot.com/2011/12/eljott-az-elso-szulinap.html
    Amy

    VálaszTörlés
  4. Szia Móncsi !Nagyon szép táskát készítettél magadnak !!Örömökben gazdag , lehetőségekkel teli új esztendőt kívánok Nektek !Puszi !Tündi

    VálaszTörlés