Translate

2011. november 20., vasárnap

Újabb tepsifogó





Elkészültem még egy tepsifogóval. Ez egy korábbi megrendelés volt és múlt héten készült el, de még csak most jutott időm feltölteni. A következő két tepsifogó szintén rendelésre készül, remélem a jövő héten lesz elég időm rá. Igen Monica, ezek neked készülnek a manósapikkal együtt. Hamarosan jelentkezem. Aztán ezzel párhuzamosan készülnek a szaloncukrok és karácsonyi díszek, illetve a munkahelyemre megígért manósapik és egy budapesti megrendelőnek székhuzat, amit a meskán látott az eladott dolgaim közt. Ez egy jó időszak! Nagyon jó!

5 megjegyzés:

  1. Szép lett nagyon! Nekem az a kategória, amit sajnálnék használni, nehogy baja legyen :))

    VálaszTörlés
  2. :D Az enyémnek igazán különleges helyet szánok!
    A lakókocsimba velem együtt fog utazni minden hova!!! Tökéletes lesz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett!Elárulnád,hogy hol veszed a hőálló anyagot bele?És,hogy mi a pontos neve?
    Köszönöm!Kata

    VálaszTörlés
  4. Ányi, talán a szatén szegőtől van :oD... féltem tőle mint a tűztől, most meg úgy beleszerettem, hogy csak na! Kicsit csúszós ugyan de gyönyörűen fordul és simán fel lehet varrni fércelés nélkül is!
    Monica: hát ez szuper! Nem is gondoltam volna... talán még olyan helyekre is eljut az edényfogóm, ahova én soha..
    Kata: írtam levelet neked.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon mutatós, szép munka:)))) Ügyes vagy, Móni!
    Hogy sikerült a vásározás a hétvégén?

    VálaszTörlés