Translate

2011. november 8., kedd

Csapatban

Rendelésre készült a piros és a zöld vidéki szaloncukor szett. Nekem nagyon tetszik! Azt gondolom felteszem így is a meskára, 18db-os szettben, mert passzolnak egymáshoz. Nekem még mindig a piros-fehér-kék mintázatú cuki tetszik a legjobban :o).





Mit szóltok?

Fontos infó: a következő rendelésekhez minőségében és szélességében tudok ugyanilyen csipkét szerezni, de mintázatában nem biztos. Ettől a szaloncukrok épp ilyen szépek lesznek! Nem tudom mi van idén, de üresek a boltok... legalábbis itthon. Rendeltem webshopból, hamarosan megérkezik és mutatom mivel lehet kalkulálni.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon elegánsak a szaloncukraid!Én a hagyományos piros színben készítettem el őket, ha gondolod,nézd meg nálam!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók ezekek a tartós szaloncukrok, Móni! Gratulálok:)
    ***
    Többféle szép és megfizethető áru csipke van a szombathelyi vásárcsarnok hátsó részében található rövidáru standon :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép kis szaloncukik!:)
    Nem tudom milyen széles ez a csipke,de az Alkotók boltjában -ilyenkénél- vannak csipkék,nézd meg!
    Puszi!
    ui.:Írj!

    VálaszTörlés
  4. Jók ezek a szaloncukrok! Varrottan is :))) Remélem, sok szép csipkére lesz!

    VálaszTörlés
  5. Köszi lányok! Meg az ötletet is... már vásároltam is ilyenkénél egyféle csipkét, a másikon még gondolkodom. Jó volna eljutni Szhelyre. is. Jucus, véletlenül tudod a nyitva tartást is?

    VálaszTörlés
  6. Hétfő kivételével minden nap reggel 7-től vannak nyitva Mókáék, kb. délig, 13 óráig:))) Én imádok hétvégén ott túrni a csipkék között!

    VálaszTörlés