Translate

2011. október 4., kedd

Konyhai edényfogók

Nagyon nem tartom korrektnek, amikor emberek, készítők, a meskán vagy bármilyen más felületen áron felül ajánlják a kb. semmit érő manósapijaikat vagy edényfogóikat. Persze mind nagyon mutatós, csak az a baj, hogy néhány másodperc alatt gyönyörűen elég bennük a kezed, mert a vatelin NEM HŐÁLLÓ! Nem veri vissza a meleget! A kabátokba is azért teszik mert MEGTARTJA A MELEGET!
Én is varrok ilyeneket, de én belevarrom a hőálló anyagot!!!
Most épp a meskáról jövök és újra láttam ilyen csodálatos hőfogókat. Kicsit morci lettem, hogy az emberek ész nélkül mindent megvesznek ráadásul nem is olcsón. Az is lehet, hogy az a bajom, hogy mástól megveszik drágán a semmitérőt, tőlem meg nem a minőségit... vagy legalábbis funkcionálisat...

Ezek az enyémek:


A legújabbak...




A régi csapat...

6 megjegyzés:

  1. Ne mérgelődj a meskán... nem érdemes... én már rég nem járok a közelébe sem...

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, majd lehiggadok valahogy...

    VálaszTörlés
  3. Álomszép a rózsás szetted!
    Nem látom, hogy te hol árulod ezeket a fantasztikusan szép és praktikus kiegészítőket!?

    VálaszTörlés
  4. Tulajdonképpen itt :o). Meskára nem tettem fel, mert ott túl nagy a konkurencia, nem akarok a másik hibájának kiemelésével előrébb kerülni... csak most kiborultam.

    Szóval, itt árulom az összes termékem. Ha valakinek megtetszik valami írhat a címemre és rendelhet bármit, amit eddig készítettem! Egyedi kéréseket is szoktam teljesíteni, ha képes vagyok rá.

    VálaszTörlés
  5. Köszi! Megy a mail hamarosan! A zöldes árnyalatú szettet lefoglaltam!

    VálaszTörlés
  6. Monica!
    Nagyon köszönöm az elismerést és a felkérést! Egy apró bibi van: a fotó nem jó minőségű és az amit zöldnek látsz az valójában barna. De létezik ez az anyag zöldben is, mutassak mintát?

    VálaszTörlés