Translate

2011. október 6., csütörtök

Hm...

Velem van baj, semmi kétség. Valóban kezdő vagyok bizonyos tekintetben. Talán ezt sem kellene most ideírni, de szeretném ha tudná az aki olvas engem, hogy miért is vagyok ilyen. Lehet, hogy egy ön-megbecsülő terápián kéne részt vennem.
Számolgattam az imént és a meskán is jártam újfent. Szörnyen olcsón dolgozom. Ez valóban sugallhatja azt, hogy kezdő vagyok. Nem merek tisztességes árat kérni a munkámért, mert hátha akkor nem viszik el. Ez tipikus dolgozó viselkedés, mint aki meg van félemlítve. A manósapik ára reális, de az edényfogót dupla ennyiért kéne kínálnom. Ha tényleg felteszem a meskára valószínűleg magasabb áron kínálom majd, hisz ott még egyéb költségek is vannak. Amiért bizonytalan vagyok: saját családomtól hallom, hogy még annyit sem adnának az általam is készített dolgokért mint amennyiért én dolgozom. Enyhén szólva lelombozó. Kivétel ez alól a bátyám, aki maga is vállalkozó. Ő tudja mi a dörgés. Nekem még mindig a gyökereimmel vannak problémáim, még mindig befolyásol ha a szüleim nem ismerik el a munkám... s talán nem is direkt, nem is rossz indulatból teszik. Sőt, biztosan nem!!! Csak ők egy más világ, más tapasztalatokkal. Rengeteget dolgoztak és dolgoznak, nagyon csekély jövedelemért. soha nem voltak elismerve... engem is inkább óvnának, ezért van az, hogy nem bíztatnak.
Le kell ezt vetkőznöm, mert soha nem lépek előrébb, míg cipelem a súlyokat.

A lényeg, nem akarok hamiskodni. Rájöttem, hogy nem a technikai megoldás adja az ár képét. Az anyagköltség komolyan befolyásolja a végösszeget, illetve az elkészítésre fordított idő.
Nézegettem az eddigi számláim és a bevételem.... finoman szólva mínuszban vagyok.
Tehát változások szükségesek, itt is és máshol is. Remélem, hogy ezzel nem rontok még jobban az eddigi helyzetemen.

3 megjegyzés:

  1. Jaj édes Istenem! Ha ott lennék, akkor most jól lelket ráznék beléd!!! Ha árat akarsz emelni, ahhoz nem kell ennyit magyarázkodni! Te dolgozol, te tudod, hogy mivel mennyit foglalkoztál és mire mennyit költöttél! Emelj, ha azt látod jónak és azt kell tenned! És pont.

    A család fontos, ha nem támogat a kreatívkodásban akkor is. Mindenkinek nem lehet megfelelni, és nem is tudnál, akkor sem, ha akarnál. Akinek tetszik a munkád, úgyis meg fog találni!
    Az én anyám is állandóan attól fél, hogy ez a sok minden majd jól a nyakamon marad... :D
    Nem baj, akkor majd lesz máshogy.
    Találd meg az utat ahhoz, hogy NEKED jó legyen!
    Sok sikert!

    ui: a mailt azért nem küldtem még el, mert egyeztetek egy másik megrendelés felől is.

    VálaszTörlés
  2. Rendicsek! Megvárom a leveled, mert nekünk meg a színt kell lefixálni. Majd levélben elküldöm milyen anyagom van konyhai célra.

    Köszönöm a bíztatást!!!

    VálaszTörlés
  3. Drága Móni !
    Csak várom és várom és várom a leveled ...valami gond lehet , arra tippelek .
    Szépeket varrtál és én is arra bíztatlak , hogy emelj árat , ha úgy érzed .Nagyon olcsón nem szabad adni , mert a saját munkádat becsülöd le .
    Én szívesebben odaadom ajándékba , mint leárazom .
    Meg kell találni azokat az embereket , akik meg becsülik a szép munkát .

    Puszillak !!

    VálaszTörlés