Translate

2011. július 3., vasárnap

A vásár tanulsága



Nem tudom minek kéne történnie, hogy legyen már valami. olyan de olyan érdektelenség uralja a világot, hogy arra már szavak sincsenek. Sokan már azt sem tudják mi az a levendula. Most jobban felkészültem a vásárra, címkéket nyomtattam, nagy betűseket, az árakat is rendesen feltüntettem amik mondhatom nagyon szerények voltak. Varrógépet vittem, hátha a kosárfonókkal párhuzamosan varrom a kosárbéléseket... lehet, hogy ők sem kerestek semmit. Kb. 4-en álltak meg az asztalom előtt és csak néztek kifejezéstelen szemekkel, kezükbe nem vettek semmit. Olyan is akadt aki megkérdezte, hogyan készül ez vagy az... erre most jó tippet kaptam egy helybeli barátnőmtől: ha ilyet kérdez valaki, akkor azt kell mondani, hogy ez hosszú történet! Megfogadom a tanácsát, legalábbis vásári időben.. itt a blogon persze más a helyzet.
Na szóval a nap tanulsága az az, hogy csak lazán! Heni megtanította, hogyan a legegyszerűbb elkészíteni a bélést a kosarakba, gyorsan varrtam is egyet!

Itt a blogon is várom a jelentkezőket: mindenféle formájú és nagyságú kosarakba vállalom a bélés bevarrását. A legnagyobb bevásárló kosarakba 800Ft-ért a kisebbekbe 300-650Ft-ért.

Kaptam egy nagy zacsi gombot amit hosszú évek alatt gyűjtött össze... ha láttátok volna, egy nagy táska színig tele van gombokkal és csatokkal! A műhelyében járva a holmik használható rendszerezéséről is kaptam képet.

Úgyhogy, el nem adtam semmit, de mégis kaptam! Sokat tanultam tegnap!

2 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy nem vagy letörve!--csak lazán!:)))--
    Azt hiszem én ezért nem bírom a vásárokat!néha olyan lehangoló tud lenni...

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom , hogy nem sikerült jobban , de azért reméljük nem lesz ez így mindig .Örülök , hogy azért jól érezted Magad !

    VálaszTörlés