Translate

2011. július 12., kedd

Nagy zsenília

Az első nagyobb lélegzetű zsenília munkámnak álltam neki a mai napon. A tervezéssel kész vagyok... most még nem akartam megbonyolítani, inkább a látvány élességét próbáltam megragadni. Egyszerű zseníliát varrok majd, mert a munka nagysága így is izmosnak ígérkezik :o). Nagyon várom a végeredményt. Megpróbáltam össze biztos-tűzni a rétegeket, de nem sikerült, így most megpróbálom összefércelni ahol nagyon muszáj.

Kép, hogy emlékezzek rá, milyen volt mielőtt belevarrtam vagy belevágtam :o)


Ez a kedvenc anyagom. Gondoltam szőnyeg formájában mentek meg magamnak is belőle.


Pici lányom megint beteg... lehet, hogy valamilyen étel eredetű érzékenysége van, mert megint meg a hasa. Most végre kivizsgálják minta alapján. Adtam neki szójatejet karobbal ízesítve és el is múlt a hasmenés... de azért jó volna tudni mi hozza vissza folyton a pocak fájdalmakat. Szerencsére vidám és huncut. Olyannyira, hogy a doktornőnket megint elbűvölte. Készített is róla néhány képet, mert szabad idejében fotózni szokott. Szerintem csodásak lettek!




5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges a kislányod!!!

    Kíváncsi vagyok hogyan alakul ez a zseníliás dolog,feltétlenül írj róla!és fényképezz!:)-én általában elfelejtem a fázisokat fényképezni...

    VálaszTörlés
  2. Micsoda gyönyörű nagylány lett!!! (mióta utoljára láttam fényképen, mert élőben még soha :D )

    VálaszTörlés
  3. Szép fotókat készítettél erről a kis Tündérről !Nagyon édes .:)

    VálaszTörlés