Translate

2011. június 30., csütörtök

Minden félkész

állapotban van, sőt van olyan is ami még csak elmélet.

Ezek a brossok, vagy hajba illetve karra, nyakba valók. Nincsenek tűvel, szalaggal, gumival ellátva... jó volna tudni melyik a kelendőbb. Lehet, hogy a vásárban fejezem be, legalább látják, hogy valóban én készítem őket!

 Ezt megtartom, nem adom... enyém.

 Itt a csapat. Levendula zsákokat még szalagozni kellene...

Ez az őrült karpánt. Hiányzik róla a patent...ha rávarrom akkor néz majd így ki. Szerintetek lesz gazdája? Én szeretném ha lenne.

Ezt szintén nem adom... enyém... lesz. Ez az a top amiről már írtam. Igen, vannak magyar pillangók, de ez azért már a jobb kategória. Kár, hogy nem jutott előbb eszembe.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon izgalmasnak ígérkezik a top,rettentően kíváncsi vagyok milyen lesz készen !

    VálaszTörlés