Translate

2011. június 27., hétfő

Kisgatyó, virágok

Persze, hogy varrtam eddig is, csak nem volt időm írni... no meg kedvem se sok. Lassan egy hónapja újra dolgozom a régi munkahelyemen és mondhatom viharos tengerre értem. A munkámmal meg vannak elégedve, de kisgyerekem van és szabadságom ami miatt át kell ütemezni a többiek már beírt napjait. Ebben csak az a bosszantó, hogy ez egy soha vissza nem térő alkalom nekem, ki van már fizetve és arról már nem is szólok, hogy ugyanakkor jeleztem én is az igényem, amikor a többiek, csak én még a felhalmozódott szabimat voltam kénytelen letölteni. Emiatt nem írták be a napjaimat, most meg mindenki fogja a fejét és persze én vagyok a hibás. Még az is elhangzott, hogy nem gondolom-e, hogy egy kicsit sokat akarok, nem hogy örülnék, hogy munkám van.
Most meg még táppénzre is kerültem, mert Réka beteg. Azért csütörtökön már menni szeretnék, hogy a hétvégi kiszállítással ne legyen gond.

Jöhet a szép része a bejegyzésnek :o).
Varrtam egy rég tervezett kisnaci a leánykámnak. Ebben az a pláne, hogy szab.minta nélkül egy másik naci alapján szabtam és varrtam, illetve még az, hogy anyukám fiatalkori szoknyája szolgáltatta az anyagot hozzá. Végre eljutottam a szakmámban oda, hogy képes vagyok belevarrni a nagyvilágba és nem ragaszkodom mereven egy mintához. A naci oldalán a hajtás is a végén jutott eszembe... büszke vagyok rá, olyan aranyos benne! :o)




Ezek pedig a virágaim...



Eső után.


Ami még nem nyílott ki.

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges!-úgy minden,a kislányod,a virágok,a gatyóka...:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sokat nőtt Réka:))) És aranyos lett a naci!

    VálaszTörlés
  3. Gyógyulást kívánok Rékának !!Helyes lett a nacija .A virágaid nagyon szépek .Olyan mintha egy kis tündér lenne köztük .:)

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok! Hm... ha éreznétek ezt az illatot :o). Épp levendulát morzsolok :o).

    VálaszTörlés