Translate

2011. május 18., szerda

Ajándékozó kedvemben

vagyok mostanában... 4 brossomat elajándékoztam a családban. Pedig közeledik a vásár napja, kellene azért készülnöm néhány eladásra szánt darabbal is. Hátha kivételesen szerencsém lesz :oD. Ma is készült kettő, ezekből a pirosat anyukámnak adtam, hogy gyorsabban meggyógyuljon, mert mostanában gyengélkedik. A sárga még gazdátlan, szerintem ő jön velem a vásárra... de tényleg.





Szerettem volna megszerkeszteni a képet a sárga brossról, hogy részletgazdagabb legyen, de nem sikerült...

Egyébként meg újfent bebizonyosodott számomra, hogy nincs felesleges anyag és a varrásnak ez az új módja, mennyire sokszínű. Ma javítottam ki a kedvenc szoknyám bélésének felhajtását, mert nagyon trehányul készítették el... no, ennek a leeső részéből lett a sárga virág közepe! Most mondja valaki, hogy nem vagyok kreatív :oD..

2 megjegyzés:

  1. :) Nagyon kreatív vagy ...és jószívű !Biztosan fog gyógyítani a virágod .

    VálaszTörlés
  2. Így a kövek közt meg olyanok mint az igazi porcsinrózsák, nem? :o)

    VálaszTörlés