Translate

2011. április 1., péntek

Vesszőparipám....

Most először gondoltam, hogy olyasmit is megmutatok a blogon amit egyébként magunknak varrtam, nem azért, hogy valakié legyen, hanem mert kellett. Anyunak varrtam ma délután egy szép krémszínű sapit a régi mintájára. Hímeztem rá fonalrózsát... az elsőt... gondoltam megmutatom, hogy 1 óra leforgása alatt milyen ügyesen szétszedtem a régit, kiszabtam az újat, megvarrtam, hímeztem, és még a méret is tökéletes lett! Le is fotóztam.... mert meg akartam mutatni....

Aztán a sapit elvittem anyunak. Nagyon örült neki, azt mondta, minden színből akar ilyet :o). De még mielőtt elvittem a sapit, megvarrtam ezt:


Rékának... mert holnap tartjuk másodszor a harmadik szülinapját és ezt kapja anyától meg apától. Még nincs kész, a sörényét és a fülét csak a kép kedvéért biggyesztettem oda, de még rá kell varrnom ma éjjel.
Visszatérve az eredeti témához: amikor ezt fotóztam, valamilyen tébolyult ötlettől vezérelve, kitöröltem a sapiról készült képeket... azt hittem, már feltettem a gépre... de nem. Így most a sapiról nem tudok képet mutatni és a paciról is csak ezt a félkész állapotút. Ez van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése