Translate

2011. április 5., kedd

Ovis zsák

Ha már a sapiról nem is készült kép, pontosabban megsemmisült az is ami volt, akkor itt van kárpótlásul ez. Ma elkészítettem lánykám ovis zsákját. Technikailag nem bonyolítottam meg, mert olyan picik a fakkok, hogy egy vállfás zsák például el sem férne. Barack színű alapra applikáltam a jelét és a nevét.
Kicsi szilvám :o)



Ma elég jó napom volt. Voltam benn a boltban ahova varrogatok és jó híreket kaptam! Végre eljött az ideje a baglyaimnak! Közeledik a ballagás, ennek jegyében beviszem a maradék hármat és készítek még kisebb és ugyanakkora kivitelben párat. Tündi tarisznyája is egyre inkább összeáll a fejemben, hamarosan nekilátok és megvarrom!

3 megjegyzés:

  1. Az ovis zsák láttán eszembe jutott, hogy jövőre már nekem is kell varrni az ovis cuccokat a picinek.
    Örülök, hogy megy az üzlet!!!! :)))))

    VálaszTörlés
  2. Jó lett a kis zsák, és nagyon szép kislányod van!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyes lett !!Még a végén a többi gyerkőc rajtad lóg , hogy :"Nekem is , nekem is !!!!
    :)Nagyon aranyos vagy , hogy ilyen sok időt fordítasz a tarisznyámra .Köszönöm !!!!

    VálaszTörlés