Translate

2011. április 16., szombat

Na, miért?


Miért van az, hogy először még tetszik, aztán meg nem annyira? Az tök jó, hogy csíkos meg az is, hogy piros-csíkos. Az is tök jó, hogy a háta meg nem csíkos és nem is piros, hanem fehér. Mert ha nincs elég anyag akkor meg kell oldani és tök jó, hogy fehér anyagom többnyire van... az is tök jó, hogy magam rajzoltam a mintát, pláne mert ez a szakmám, így hát elvárható :o)... de azér tök jó, hogy a bizonyítványt nem csak ajándékba kaptam... a csipke-minta is tök jó, főleg mert fekete és mert a piros-csíkon csücsül. Bár nem vagyok egy pillangós fajta, de még az is tök jó... mert a minta visszaköszön az ujján, mert ahogy elszegtem, megnyújtottam és ettől olyan pillangós lett. Az a legjobb, hogy hosszú fazonú, így aztán muffin formám jótékonyan takarja :D, ami nem jelenti azt, hogy nem állok neki fogyókúrázni. Farkasfog is van, az is piros...

Meg még akkor is tök jó ha csak nézegetem és nem veszem fel... csak az a baj, hogy nem azé varrtam, hogy nézegessem, hanem, hogy viseljem.
Magamon olyan kislányosnak érzem...

Kép nincs, mert a gép a kocsiban maradt, ami meg kinn van és ott meg hideg van és nem akarok megfagyni. Majd holnap lesz... főleg ha kíváncsiak vagytok, miről...

6 megjegyzés:

  1. :)) van ez így kéremszépen....szép, szép....de ha már rajtam van, akkor nem onnan látom, ahonnan eddig....hányszor van ez velem is, ha megrajzolok v horgolok valamit...szép amíg tervben van, szép amíg készül, aztán elveszíti a szépségét, mikor már használni kívánom.
    Kíváncsian várom a fotót...

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tök jó. Tök jó, hogy csíkos is, meg hogy piros is, de a legjobb, hogy LEPKÉS! Én biztos felvenném, korom ide vagy oda! És nem hiszem, hogy a Te formád muffinabb az enyémnél! És ügyes vagy nagyon, egyébként:-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tetszik! Tuti felvenném és tutira megbámulnának benne! Főleg ha felvenném hozzá még az új szerzeményű piroskockás szandálomat:D
    Kb. 5 éve még nekem is volt fekete-fehér csíkos pólóm az elején egy nagy fekete szívvel:D De szerettem - kinőttem :P

    VálaszTörlés
  4. Azért felveszem ám :o). Még akkor is ha idén leszek 31 éves, bizony ám! Meg akkor is, ha most még muffin vagyok :oD... az a vicc, hogy a harmadik évben folytam el... no, de maradok a témánál.
    Köszönöm a bíztató szavakat, aranyosak vagytok! Igen, a kombináció még mindig nagyon tetszik... tervezem a következőket, kolibrivel, szitakötővel, kálával, lótusszal. Picit változtatok a szabásmintán is...

    Hencsilli: tök egyszerű a minta, szeretnéd?

    VálaszTörlés
  5. Drága Mónika!
    A 31 évesség tök jó! Én 41 vagyok, mindjárt 42, az is tök jó! Vedd fel! Tök jó lesz!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem simán felveheted , nem is miért kérdés !?Nagyon messze vagy a ducitól is .Kíváncsian várom a többit is !!!

    VálaszTörlés