Translate

2011. március 29., kedd

A szabásminta gyáros

Ez vagyok én mostanában, szabásminta gyáros. Az elmúlt egy hónapban nem tudtam varrni, hol a gépem hibája, hol egy hosszúra nyúló betegség, hol pedig a szülinapi és az ovis előkészületek miatt.
A gondolataimat persze nem tudtam leállítani, igaz nem is törekedtem rá túlságosan :o). Lassan elkezdődik az utolsó hónapom a munkába való visszatérés előtt. Ez idő alatt szeretném megvalósítani az ötleteim nagy részét, aztán a többit is de azokat már munka és háztartás és gyermeknevelés mellett, lassacskán.

A bolt egyelőre nem valósul meg... anyagi és egyéb akadályoztatottság miatt. De nem adom fel! Addig varrok bizományba, amíg el nem jön az én időm!

Most van két megrendelésem, azokat teljesítem mielőbb, aztán a boltba kellene készíteni dolgokat... a vásárok is megkezdődnek lassan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése