Translate

2011. március 30., szerda

Kashmir a szabásminta gyárból

Íme két kép. Tegnap este rajzoltam őket. Mintha szavak lennének, mintha hangok lennének. Régóta kerestem őket és most előbújtak. Jöttek mert hívtam őket.
Lehetne még cifrázni a rajzokat, de most mégsem kellett... most ilyenek lettek. Vázlat varráshoz festéshez...







A különleges hatás a képszerkesztő csodája... az eszköz amivel rajzolódtak, egy 3 éves által leharcolt filctoll és egy hagyományos golyóstoll... kellett egy kicsi tuning :o).

2 megjegyzés:

  1. Szia Móni!
    Olyan dejavu érzés, mintha álmomban már láttam volna ezeket a rajzokat! Mélyről jövő, kiforrott alakzatok. Nagyon szépek, tetszenek!
    ***
    Olvastam a korábbi bejegyzésedet a boltnyitással kapcsolatban, de csak most. Látom, kaptál hideget és meleget is. Hasonló cipőben járok, így jó tanáccsal nem tudok szolgálni. A rendes bolt helyett nekem mostanában egyre többen a webshopot ajánlgatják. Megfelelően reklámozva költségtakarékosabb.
    Az érem másik oldalát is nézzük meg: nem egy fix kereset a kézművesség...sajnos...és Neked ott a pici lányod. És lehet, hogy hamarosan többen is lesztek:) Így jobb egy munkahelyről elmenni a következő szülési szabira, és akkor majd kigondolod-kalkulálod, hogyan tovább.
    Ma reggelre ennyi magvas gondolatot tudtam hozzáfűzni a bejegyzésedhez.

    Puszi
    Jucus

    VálaszTörlés
  2. Szia Móni !

    Nagyon szépek a rajzaid !!Ügyes vagy !:)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
    Hoztam Neked pár jó szót .
    Szeretem olvasgatni a blogodat , sok szépséget alkotsz .

    Puszillak !

    VálaszTörlés