Translate

2011. február 6., vasárnap

Sorsoltam!

Sorsoltam! Igaz az eredeti kiírásban este 8 óra volt a határidő, de közbe jött egy program, így már most kisorsoltam a nyerteseket. ma már nem jelentkezett újabb játékos, ezért is mertem megkurtítani egy picit a játék időt, no meg azért mert valljuk be sok-sok idő állt a szerencsevárók rendelkezésére.

Tehát:

Aroma párnácskát nyert: Bodnár Gréti

Ökoszatyrot nyert:            abelvera

Bagolypárnát nyert:          Krisztina



Gratulálok a nyerteseknek, a többiek pedig ne keseregjenek, lesz még játék amin nyerhetnek. Ha addig nem bírjátok bagolypárna nélkül, akkor szabad a vásár! Olyan jól sikerült a játék, hogy a meskás akciós árat a játékban résztvevőknek még kedvezményesebbé teszem. A készlet erejéig 2000ft-ért a tiétek lehet!!!

Szép napot mindenkinek! 

15 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok a nyerteseknek!

    VálaszTörlés
  2. Wíííííííííííííííí!Ezt nem hiszem el!:D
    Köszi!!!!!!:)
    Hová írhatnám a címem?:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyerteseknek,és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a nyerteseknek és köszönöm a játék lehetőségét Móni !!:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a nyerteseknek és köszönöm a játéklehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. Mónika, örülök, hogy kedvet csináltam Neked a karácsonyi készülődéshez .Ha gondolod gyere csatlakozz a Karácsony bloghoz (http://manka-christmas.blogspot.com/ ), szívesen küldök meghívót és ott is megmutathatod az alkotásaidat, ha kedved van . meg lelkesítő is látni, hogy a többiek is milyen szorgosan munkálkodnak :))

    VálaszTörlés
  8. Mónika,küldök mindkettőbe, de írjál nekem e-mailt, mert anélkül nem tudlak meghívni.A címemet megtalálod a blogomban az oldalsávban.:))

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a nyerteseknek!

    És szeretném, ha szállna Ádi ágyára egy bagoly. Már annyira odaképzeltem...:):):)
    Írok mailt.

    Köszönöm: Barbus

    VálaszTörlés
  10. Óóóóó, szuper! Nagyon örülök!

    VálaszTörlés