Translate

2011. február 14., hétfő

Rendelésre



Képes vagyok ilyen későn gép elé ülni... szeretném megmutatni hol tartok a rendeléssel, amit egy kedves ismerősöm adott nekem. Hétvégéig el kell készülnöm, 2szett manósapival, 2db zsepitartóval és 2db tepsifogóval.
Ebből készen vannak a manósapik és az egyik zsepitartó. Pontosabban még fel kell varrnom a zsepitartóra a fülét és a fenekét, de ez már kézimunka lesz amit a végére hagyok. A másik zsepitartó farmerből lesz vagy valamilyen bézs színből, a tepsifogó a manósapik anyagából készül, hisz egy garnitúrát képeznek.
A nehezén már túl vagyok, holnaptól már felpörögnek az események és hamar készen leszek. Eddig egy kicsit szöszöltem mert még egyik terméket sem varrtam eddig, és ki kellett gondolnom hogyan lenne a legmutatósabb. Böngésztem a neten is, és végül megtaláltam a megoldást!

Különlegessége a manósapiknak, hogy nem csupán vatelint használtam a megvarrásukkor, hanem egy titkos anyagot is, ami garantálja, hogy a szorgos kezek nem égnek meg!

2 megjegyzés:

  1. Szépek lettek , és még jó anyagokat is választottál.Jó munkát!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :o) Most szándékomban áll többet is készíteni és viszem a boltba... jó hír, hogy amit eddig bevittem, már a felét eladták!

    VálaszTörlés