Translate

2011. február 15., kedd

Elmaradásom...

Gyorsan eleget teszek az adósságomnak és már megyek is varrni, mert péntekre készen kell lennem és ki tudja, hogy holnap mennyi időm lesz varrni!

Újabb díjat kaptam Erá-tól. Nagyon köszönöm az ölelő elismerést!





A szabályok:

Linkelj be öt embert akiknek továbbadod a díjat és indokold meg pár szóban, hogy miért is gondolod úgy, hogy odaadod nekik ezt a nem is díjat, hanem inkább ölelést, vagyis talán a legjobb szó erre, hogy egy "igazi dicséret és egy virtuális ölelés" -t. 




Drága Tündi, ne haragudj de megint Veled kell kezdenem, mert a legjobb barátom vagy és mert őszintén csodálom a kötéseid, ékszereid és a selymeket amiket festesz, meg amiről még nem tudok. Az első olyan igazi barátnőm vagy, akit mindig is akartam magamnak... milyen önző vagyok, nem? :o)


Tunder17


Zazálea a következő választottam, mert nem csak a munkája de a bejegyzései is nagyon jók. Humoros, frappáns, szerethető!


Belin a harmadik akit szeretnék üdvözölni a díjjal, mert csodaszép babahordozókat készít és az applikációi is nagyon szépek. 


Ráczkevi Kata a negyedik választottam, mert nagyon tetszenek a táskái. A képekből ítélve nagyon tartós és hasznos táskák lehetnek!


Mankának is szeretném kifejezni elismerésem, nagyon szépen hímez. Kedves és közvetlen, ezúton is köszönöm a meghívókat, mielőbb írok bejegyzést mindkét blogba.

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy gondoltál rám, nagyon kedves vagy:)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm , nagyon kedves vagy !Remélem rászolgálok majd a bizalmadra .:)

    VálaszTörlés