Translate

2011. február 18., péntek

Egy hét termése

Íme az elkészült megrendelés!

2db zsepitartó
2db tepsifogó (különleges hőálló betéttel)
2pár manósapi



Végre kipróbáltam a fonalszegést! Igaz, ezzel a zsepitartóval csak 90%- ban vagyok elégedett de ez nem a fonalszegés miatt van... nem is tudom, talán nem ilyennek képzeltem, a fejemben még jobban nézett ki az applikáció.
A lényeg, hogy Verának tetszik! Annyira, hogy hamarosan zsebes tárolót is varrok majd neki, aminek nagyon örülök!!!!!

Most ráállok az efféle dolgok varrására és házalok a portékámmal a helyi üzletekben, ha kell akkor bizományba... valahogy majd csak beindul az üzlet. De be ám!

Ötletem bőven van, ha mindent sikerül megvalósítani, akkor nagyon elégedett leszek! Miért ne sikerülne? Sikerül!

Addig is szeretettel várom kedves megrendelőimet itt is, meskán is egyaránt!

3 megjegyzés:

  1. Igazán nagyon aranyosak lettek !!Ügyes vagy és nagyon örülök , hogy folytatod !

    VálaszTörlés
  2. Szia, csudaszépek az alkotásaid!!

    Megkaptam a szatyrot, nagyon szupi, köszönöm mégegyszer!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, aranyosak vagytok! Verus, használd egészséggel a táskát!

    VálaszTörlés