Translate

2011. január 26., szerda

Újabb díjat kaptam...


 Era-kreától kaptam ezt az újabb díjamat, nem is tudtam, hogy van ilyen is.
Nagyon szépen köszönöm!

Itt vannak a szabályok:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.


Én adom: Judit Eszter, Huligánlány, dióhéj, elinor17

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a díjat, a baglyosat nem találom.
    Az emailban ott van, hogy itt a minta, de nincs melléklet,szóval hol a minta?
    Lehet, hogy csak én bénáztam?
    Judit

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszönöm a díjat és kérdezz nyugodtan az etsyvel kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  3. Megkaptam bagoly leírását, köszi szépen!

    VálaszTörlés