Translate

2011. január 13., csütörtök

Szerelmes szívek, levendula aromapárna, illatosító

Elkezdtem a szerelmes szívek gyártását a közelgő Valentin napra. Leginkább illatos szívekben gondolkodom, meg még valamiben, amit egyelőre nem árulok el.... ha kész lesz felteszem a képet.





Kicsit játszottam az anyagokkal, ekkor akadt kezembe ez a két pamut anyag. Rögtön beugrott a fodros szívek képe. Az anyagszéleket kicsit megnyújtottam a kezemmel, ebből adódtak a fodrok a párna szélén és a díszcsíkon is.
Ez a párnácska valódi levendulával van töltve, amit a saját kertemben nevelgettem sok szeretettel. Nem fukarkodtam a virágokkal, pocakosra töltöttem a párnát és kizárólag levendula virággal! Se vatelint se más tömő anyagot nem használtam, már messziről árad a levendula illat a szívemből. Ennek nincs akasztója, mert ezt leginkább szekrénybe, fiókba képzeltem el illatosítónak a finom ruhák közé. De teheted autódba is, hogy szerelmed ajándéka mindig veled legyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése