Translate

2011. január 22., szombat

Szerelmes szívek, jázmin aromapárna, illatosító II. és a kulcstartók

Már múlt hétvégén elkészültek ezek az aroma szívek, de el is feledkeztem a feltöltésükről. A bolt ahova kerülnek, a fiatalos vonalat képviseli, talán azért ilyen bohémek a mostani munkáim. A bolt vezető kérte, hogy legyenek feliratok a szíveken... én így képzeltem el.



Készültek még kulcstartók is. Lidérckénél láttam meg őket és nagyon megtetszettek! Érdemes nála körülnéznetek!!! Én filcből készítettem el a kulcs-őröket.


Végül a kedvencem! Ez is aroma szívecske, levendulával töltve. Kisebb mint az eddigiek, de szerintem nagyon jó! Nekem ez tetszik a legjobban, mert újrahasznosított, fiatalos és a levendula is saját termés. Az anyagok párosítása is nagyon jól sikerült, anyukám fiatalkorából való farmer és szintén a 70-es évek dzsörzé anyagainak egyikét használtam ehhez a szívecskéhez. A gombja különösen tetszik. Ha neked is megtetszett írj bátran!


4 megjegyzés:

  1. Jajj, de szépek!!!! Nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek lettek a szíveid. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy!! Kaptál tőlem egy díjat!

    VálaszTörlés
  4. Szia Mónika!
    Nagyon tetszenek a szívek és a többi munkád is.
    Én még pár hónapja kezdtem varrni és olyan cstlő-botlónak érzem magam, de ma sokat tanultam Tőled!
    Köszi!Judit

    VálaszTörlés