Translate

2011. január 19., szerda

Kreatív blogger lettem!



Díjat kaptam TOPSZLIVI-től. Rajtam kívül még hatan kapták meg ezt az elismerést és én is tovább díjazok 7 számomra, kreatív bloggert.

Elinor17, Judesign, Naomi, toritextil, boGár krea, Tündérország, LARION

A szabályok:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogra
3. Linkeld be, akitől kaptad
4. Add tovább hét blogosnak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el 7 dolgot magadról

7 dolog rólam:

- vegetáriánus vagyok
- Istenben hiszek!
- szívemen viselem az újrafelhasználás eszméjét, azért, hogy ne csak halmozzuk a sok anyagot a földön, hanem valamiből valamit gyártsunk csökkentve a környezetszennyezést. Ezért soha nem kérek a boltban nylon táskát, inkább varrok magamnak, szintén újrahasznosítással.
- régen sokat locsogtam-fecsegtem, ma már csak akkor szólalok meg, ha az amit mondani akarok építő jellegű.
- szándékom szerint, egyszer elutazom Indiába... lehet, hogy motorral :o), férjem legalábbis ezt a merényletet tervezi ellenem :oD!
- karácsonyra kaptam egy gitárt, tehát most gitározni tanulok és már 4 akkordot le tudok fogni! Azt hiszem menni fog, mert ez az eredmény 1 hét termése.
- szeretek, illetve mostanában csak szeretnék olvasni...

Nagyon megtisztelő nekem ez a díj, nem gondoltam volna hogy kapok ilyet valaha. Olyan elismerés, ami képes mosolygóssá tenni ezt az esős, borongós napot!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm az elismerést, de legfőképpen azt, hogy ennyi érdekes dolgot megtudhattam Rólad!
    Ha nem haragszol, nem adom tovább a díjat, ugyanis néhány hete már megkaptam... Kinn is van a blogon.

    Puszi, és további szép estét Neked és a kis Családnak :)

    VálaszTörlés
  2. Látod, megerősítettem a tényt, kreatív blogger vagy szerintem is! :o)

    VálaszTörlés
  3. Drága Móni !
    Gratulálok , nagyon megérdemelted ezt a díjat !!S nagyon köszönöm megtisztelsz, hogy rám gondoltál .:)
    Az a merénylet fantasztikus utazás lenne , büszke lehetsz a Ferencedre .
    Azt pedig nagyon remélem , hogy a nyáron egy jó kis tábortűznél pengetsz néhány dallamot !
    Végül , de nem utolsósorban szívből gratulálok a többi díjazottnak is !

    Szeretettel ölellek !

    VálaszTörlés
  4. Én is gratulálok neked, és köszönöm, hogy engem is kiválasztottál!
    Minden jókat! :)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen!!
    én most locsogok-fecsegek sokat :)) és én sem kérek soha nylontáskát :) amikor ingyen adnának, és szólok, hogy nem kell, totál megrökönyödve néznek rám..
    sok szerencsét a gitározáshoz, Indiához és az olvasáshoz :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok és nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál, a sok régen blogoló mellett!

    VálaszTörlés