Translate

2011. január 7., péntek

Játszottam

Ez is egyfajta számítógépes játék... képszerkesztővel átalakítottam a matyó függőim színét. Semmi konkrét tervem nem volt, csak játszottam. Mindenképpen kipróbálom majd ilyen színű filcekkel is, mert ezáltal tavaszi hangulatot tudok becsempészni a függőkbe és díszei lehetnek a virágzó fáknak vagy a barka ágaknak a vázában a húsvéti időszakban. Természetesen ezek nem valódi színek a kinagyított képeken látszik is a szerkesztés nyoma, mert nem akartam nagyon belemerülni. Nagyszerű útmutató, ha valaki vidámabb színekben képzeli el a díszeit. Természetesen a színeket tovább lehet variálni tetszés szerint!

4 megjegyzés:

  1. Hűűű !!Látom nem tétlenkedsz Te sem !:)Nagyon szépek a díszeid .Arra még nem gondoltál , hogy készíthetnél ilyen kitűzőt ?Esetleg ékszert ?
    Hátha ....

    VálaszTörlés
  2. Minek is hívják azt az ősi ékszert? Hajfonatkorong? Kacérkodtam már a gondolattal.... magyar mintás ékszert, fülbevaló vagy karkötő formájában tudok elképzelni. Az a baj, hogy ezekből meg elég sok van a meskán, vagy az nem is baj talán?

    VálaszTörlés
  3. Igen , hajfonatkorong .Szerintem nem baj.Ilyen mint a Tiéd nincs .Lehetne textilmedál is még . No és vásározni is megyünk majd .Egy garnitúrát készíthetnél próbaképp .De Te tudod , csak ötletelek .:)

    VálaszTörlés
  4. A válaszod beugrasztotta a képet! Lesz ilyen textilmedál, szalag lesz a "lánca" és a kapcsolódási ponton gyöngyözöm... szerinted? Köszi!

    VálaszTörlés