Translate

2011. január 14., péntek

Első játékom!



Eljött az ideje, hogy meghirdessem első játékomat!!!

Kicsit más lesz mint az eddig megszokottak. A különbség abban rejlik, hogy a pályázók esélye aszerint változik, hogy mennyire vesznek részt a játékban.

1x kerül a neve a kalapba annak: aki ennél a bejegyzésnél hagy egy üzenetet, hogy szeretne játszani.

2x kerül a neve a kalapba annak: aki hagy itt üzenetet és kiteszi a játék hirdetését az oldalára, blogjába.

3x kerül a neve a kalapba annak: aki, itt üzen, a blogjában hirdet és követőmmé válik a blogomon. Persze ehhez kell az is, hogy amit itt lát az elnyerje a tetszését... igyekszem ezt kiérdemelni! :o)

HATÁRIDŐ: Február 6.-a, este 8óra 
                    
(így még Valentin-napra odaérhet a nyeremény, ha netán ajándékba szánod)


Én is nyerek, ti is nyerhettek! Szeretném, ha többen megismernétek, engem és a munkám ezen a fórumon.

A fődíj egy általam készített bagolypárna lesz! A második helyezett egy ökoszatyrot kap, s akit harmadikként húzok ki a (remélem) sok-sok név közül, illatpárnácskát tudhat a magáénak!

JÓ JÁTÉKOT MINDENKINEK!

71 megjegyzés:

  1. Szia Mónika!
    Szívesen részt veszek első játékodon :),kiteszlek az ajándéksávba a blogomon .

    Jó játékot, sok játékost kívánok:Manka

    VálaszTörlés
  2. Szia Móni!

    Nagyon örülök a játékodnak:)
    Kiraklak az oldalsávba is:)
    Egy repülni tudó bagolypárna jól jönne:D

    Puszi
    Jucus

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm, hogy játszottál velem!
    Én is szeretnék itt játszani!

    VálaszTörlés
  4. én is szeretnék játszani!
    a blogomon is kiposztolom. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én is szeretnék játszani, és kiteszlek a blogomon. :)))

    VálaszTörlés
  6. Tetszenek a baglyaid szóval jöttem játszani:)

    VálaszTörlés
  7. Komment.:)
    Hirdetem jatekodat es kovetodde valok.:)
    Udvozlet.:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm mindenkinek!!!! Nekem már megérte! De természetesen jöhettek még Ti is... akik még nem jelentkeztetek! Mindenkit szeretettel várok, én és a baglyok :o)!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Nagyon szépek a baglyok. :) Kiraklak gyorsan az oldalsávomba és rendszeres olvasó is leszek. Remélem, mellém áll a szerencse.
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Mindhárom feltétel teljesítve :-) köszönöm, hogy kalapba kerülhetek :-))

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm nektek, hogy 1 nap alatt ennyien lettünk! Így lesz izgalmas a játék!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm a játéklehetőséget :)
    Mindhárom feltételt teljesítettem :)

    VálaszTörlés
  13. én is jövök, bár egyelőre csak 1 feltételnek felelek meg, követőnek perpill vmiért nem tudok jelentkezni, holnap viszon még kiteszem a blogba :)
    és nagyon köszönöm, hogy kint vagyok oldalt!!

    VálaszTörlés
  14. No, akkor én háromszor is jelentkezem:)
    Ki is teszem a blogomba:)

    VálaszTörlés
  15. szia, követőd lettem és facebook-on tudlak megosztani (Ildiko Lippai) néven, és nagyon szeretném megnyerni:)

    VálaszTörlés
  16. Rendicsek! Lehet facebook, iwiw, meg a többi hasonló is. iwiw-en én is fenn vagyok a termékeimmel és férjecskémmel. Vass Ferenc néven találhattok meg, városunk Sárvár.

    VálaszTörlés
  17. Én is játszom! Mindhárom feltétel teljesítve!

    VálaszTörlés
  18. jók ezek a játékok, csak néha azon gondolkodom, hogy azokat sem tudom hová tenni, amiket én varrok, de azért játszom, mert játszani jó :)

    VálaszTörlés
  19. Szia! Aranyosak a baglyok, én is jöttem játszani:)

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Nem szoktam senkinél játszani, de most hozzád jelentkezek, ha már mindössze 20 km-re lakunk egymástól...:D

    Meg azért is, mert én nem tudok varrni, és a színekhez sem értek, de itt minden olyan vidám.
    Még valami: én is szeretem az Anne-filmeket!:D

    Oh, és szép a kislányod!:D

    VálaszTörlés
  21. Mindhárom feltétel teljesítve!
    Ebből következik, hogy tetszenek a munkáid, na és a baglyok is, ezekkel a nem szokványos színösszeállításokkal. Remélem, elröpül erre az egyik!

    VálaszTörlés
  22. Én is szeretnék játszani :) Rendszeres olvasónak pillanatnyilag nem enged a blogspot feliratkozni, de februárig megoldom :D

    VálaszTörlés
  23. Nem rég találtam ide, szívesen játszanék veled! :DD Nagyon tetszenek a bagolyok.

    VálaszTörlés
  24. Ebből a nagyszerű játékból nem szeretnék kimaradni...úgyhogy, máris rakom ki a játékod a blogomba, és jövök az olvasóid közé...! :) Nem is tudom, eddig miért nem jelöltem, hiszen nap, mint nap itt vagyok! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  25. Szia! Ez lesz az első játékom és remélem enyém lesz az egyik csodaszép párna. Három esélyt adok magamnak és köszönöm, hogy követője lehetek a blogodnak. Nagyon tetszenek a munkáid.

    Anne e-vel kalandjait én is nagyon szeretem és minden részt ezerszer (no jó, annyiszor biztos nem:) ) láttam. Sajnáltam, amikor már nem adták le karácsonykor. Most jó újra nézni. Köszi az infót, hogy meg lehet rendelni, de hol? :)

    Köszönöm: Barbus

    VálaszTörlés
  26. Milyen vidám párnák, szuper! Megjegyzést hagyok, megosztalak... és köszönöm:)))

    VálaszTörlés
  27. De jó lenne nyerni..
    Mindjárt kiteszlek a blogomra és követőd is lettem.
    www.edinaszappanjai.blogspot.com

    VálaszTörlés
  28. Én is szeretnék játszani. Blogom nincs, de a követôddé válok rögvest :))

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Nagyon szép párnák:)
    Megjegyzés most írok, megosztalak és a követőd is lettem:))

    VálaszTörlés
  30. Szia Móni! Nagyon tetszenek ezek a párnácskák! Mindhárom feltételednek eleget tettem! Üdv: Andi

    VálaszTörlés
  31. Szeretnék én is játszani! Imádnivalóak ezek a párnák, de bármit elfogadnék amit készítesz :)
    Triplázom az esélyeimet:)

    VálaszTörlés
  32. Nagyon tetszenek a bagolypárnák. Én is játszom veled :)

    VálaszTörlés
  33. Én is szívesen játszanék, és szívesen válok követővé!Tetszik a blog! :)

    VálaszTörlés
  34. Szia! Nagyon tetszik a blogod! Kitettelek az oldalamra és a követőd is lettem! Remélem az egyik bagoly hozzám fog repülni :)

    VálaszTörlés
  35. Jövök én is !!Nehogy lemaradjak .Nagyon aranyos lett a blogod Móncsi !:)
    Puszi !

    VálaszTörlés
  36. Én is szeretnék! Csuda édesek ezek a párnák!

    VálaszTörlés
  37. Játszom, követlek, kiteszlek. És köszönöm a lehetőséget. Már nyertem is: nézegettem a blogod! Szép napot!

    VálaszTörlés
  38. :) mind3 feltételnek eleget tettem:)Még csak most találtam ide, kíváncsi vagyok rád és a munkáidra!

    VálaszTörlés
  39. Nagyon örülök nektek! Isten hozott mindenkit! :o)

    VálaszTörlés
  40. Szia Mónika! Most találtam a blogodra, sok érdekességet olvastam nálad! Tetszenek a párnácskák is, kis Kincsemnek szeretnék egyet, úgyhogy jelentkezek a játékodra. Kitettelek a blogomba is. Nálam is játék van, szeretettel várlak!

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    bagolypárna :) :) azt nagyon szeretném :) L.Móni blogjában olvastam Rólad :)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Húúúúú,8 napos blogolóként nagyon sokat próbálkoztam mire rájöttem,hogy hogyan kell az oldalsávba kitenni a játékodat!!DE.... sikerült!!!Követlek is,és itt az üzim is!Mostmár izgatottan várom a sorsolást!

    VálaszTörlés
  43. mind a 3 feltételt teljesítettem. :) Így elsőre nagyon kreatív érdekes embernek tűnsz szívesen megismerlek :)

    VálaszTörlés
  44. Játékra jelentkezem! S a három feladatot teljesítettem.

    VálaszTörlés
  45. Szeretnék én is játszani -háromszoros eséllyel. :)

    VálaszTörlés
  46. Szeretnék játszani én is, bár blogom nincs így kevesebb esélyem van, mint az előttem szólóknak, de próba szerencse. Szépek a munkáid, én most tanulok varrni...

    VálaszTörlés
  47. Ó, én is szeretnék veled játszani, nagyon tetszenek a munkáid. Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  48. Megjegyzem! Követlek! Hirdetlek! ÉÉÉs 6.-án leszek 3X!!! :)))

    VálaszTörlés
  49. Hú de klassz! Én is jöttem játszani :)

    VálaszTörlés
  50. Mindhárom feltétel teljesítve! Rendszeres olvasód lettem, itt ez a megjegyzés és ki is tettelek a blogomon, még képet is másoltam rá! És nagyon örülnék egy ilyen jópofa kis bagolynak! További jó munkát!:-)

    VálaszTörlés
  51. Gratulálok az első játékodhoz!
    Én is jövök hanem lesz baj! :)

    VálaszTörlés
  52. Én is játszok! Kitettelek a blogba! Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  53. Én is, én is...
    Feltételek teljesítve!!
    Nagyon szépeket alkotsz:) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  54. Szia!
    Én is éppen bagolypárnát varrok, de a gyerekek miatt sztem még 6-ig sem lesz készen :D

    ja és háromszorosan indulok ám!!!

    VálaszTörlés
  55. Szépek és ízlésesek a munkáid, játszom, kiteszlek, követőd leszek, mert tetszik....
    Bagolypárnát még nem varrtam, talán egyzser utamba kerül egy minta...

    VálaszTörlés
  56. Szia Szeretnék jelentkezni a játékra!!
    Szép napot!
    Vera

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Csak ámulok és bámulok, mert lyukas zoknin kívül még nem sok mindent varrtam.:)) Ugyan csak egyszeres eséllyel, de szeretnék én is részt venni a játékban.

    VálaszTörlés
  58. Én is szeretnék játszani. A blogomra kitettem az oldalsávba a képet/linket a játékodra és követőd is lettem.

    VálaszTörlés
  59. Szia!
    Én is jönnék, a kisfiam nagy madár rajongó úgyhogy imádná a párnát :-).
    A blogomon is hirdetlek. Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  60. Szia Mónika!
    Én is jelentkeznék a játékra!
    Szép napot! Mónika

    VálaszTörlés
  61. Szia!
    Én is csatlakoznék. A második feltételt nem tudom teljesíteni, nincs blogom, de a másik kettő teljesült :)

    VálaszTörlés
  62. kérek szépen baglyot :D
    ide tettelek: http://inga2010.blogspot.com/2011/02/jatek-monikanal.html

    VálaszTörlés
  63. Üzenek,kiteszlek,követőd vagyok,nyerek!:D

    VálaszTörlés
  64. Nagyon szeretnénk megnyerni, követlek, kitettelek, megjegyeztem :-)

    VálaszTörlés
  65. Kitettelek, követlek, írok... mert szertnék veled játszani és naná hogy nyerni is :)
    http://anyecs.blogspot.com/2011/02/jatekok.html
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  66. Én is ringbe szállok :) (követlek, megjegyzést hagyok, reklámozom:) )
    Nagyon szép dolgokat varrsz :) gratulálok :)

    VálaszTörlés
  67. 3x-os eséllyel indulnék!:-)))

    VálaszTörlés