Translate

2011. január 16., vasárnap

Anne of Green Gables


Ma lesz a kedvenc sorozatom!!!! Viasat3- 16:20

Ez a film számomra páratlan! Sok-sok szállóigét adott nekem. Talán azért szeretem annyira, mert néhol magamra ismerek Anne szerepében :o). Anyu szokott ugratni, hogy annyiszor láttam már a filmet és annyira beleéltem magam, hogy ilyen kislányt kívántam magamnak is, és lám Réka is vöröskés lett és cserfes és nagyon okos!
Most fedeztem fel, hogy megrendelhető Dvd-n, úgyhogy már fel is hívtam Ferencemet, hogy nagyon de nagyon szeretném... és ő tudja mióta hajtom, hogy meglegyen nekem. A videófelvételt már rongyosra néztem és sok helyen akad is, mert annyira elkopott :o). 




11 megjegyzés:

  1. Szintén nagy rajongója vagyok a filmnek,köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmet nekem is meg kell néznem a tévében.

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem! :)) Nagyon köszönöm, hogy felhívtad a figyelmem rá, mindenképp megnézem:)

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom a rajongók táborához, én is nagyon szeretem ezt a filmet!!!

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretem ezt a sorozatot, na meg a Váratlan Utazást :D

    VálaszTörlés
  5. Csatlakozom Hencsillihez. A húgommal kiskorúnkban még könyvben is elolvastuk.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szerettem/szeretem én is.:)

    VálaszTörlés
  7. Én nem emlékszem erre, de majd rákeresek, a képek alapján szimpatikus sorozat :)

    VálaszTörlés
  8. Igen! És A farm, ahol élünk! És most mind egyszerre! Ennyit nem lehet tévézni! Kár...

    VálaszTörlés
  9. Mivel nem találtam elérhetőséget, szólok, hogy kaptál egy díjat tőlem. Nézz be a blogomra, ha teheted. Köszi. :)))

    VálaszTörlés
  10. Tavaly év vége felé megjelent DVD-n is a teljes sorozat és a continuing story is. Családilag imádjuk :-)!

    VálaszTörlés
  11. Én is imádom ezt a sorozatot! :)

    VálaszTörlés