Translate

2011. január 1., szombat

2011.01.01

Első fogadalmam: Lefogadom, hogy még egy jó darabig eltévesztem az évszámot! :o) Na jó, nem ez az igazi fogadalmam természetesen, de ez mindig így van velem.

Tulajdonképpen az előző bejegyzésemben már leírtam a fő fogadalmam: a saját elképzeléseimre és terveimre koncentrálok! Olyan munkát keresek ami mellet varrhatok és a családom sem issza meg a levét. Hisz márciusban lejár a gyes és a kis-tesó úgy tűnik még várat magára... nem ülhetek a babérjaimon, kivárva az utolsó pillanatot. Mielőbb beszélek a választott munkaadómmal, ha lezajlott a tárgyalásunk, természetesen írok róla!

Van még egy gondolat ami fogadalom formájában megerősítést kíván :o). Újra eljárok eddzeni! Réka születése előtt rendszeresen jártam, és bizony jól is esett és karban is tartott. Kicsit elpunnyadtam azóta... pedig kell az erőnlét.

Folytatom a kötést!!!! Mielőbb megtanulok gitározni, hisz nem porosodhat a sarokban a karácsonyi ajándékom! Hát igen, az én drága férjem megint gondolt rám és életem egyik nagy álmát váltotta valóra!

Fogadom, hogy türelmesebb, fantáziadúsabb leszek! Jó mi? :oD De ez is fontos, mert azt vettem észre, hogy elfelejtettem játszani. Réka ébresztett rá, amikor unhatatlanul eljátszatja velem ugyanazt az autókkal, figurákkal, bármivel... nekem meg nem marad új ötletem a végére. Szeretnék hasznos dolgokat tanítani neki a játék által, tehát össze kell szednem magam! Ártani nem árthat, ha időnként fiatalítok magamon úgy 25 évet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése