Translate

2010. november 21., vasárnap

Rosszra jó!

 Megtaláltam egy korábbi bejegyzésem. Közzéteszem, minden pozitív energia jól jön! Fogalmam sincs mikor írtam...

Ma nagy öröm ért! Végre megvan a stoppóló talp, végre gyakorolhatom a szabad gépi tűzést. Már tele a fejem ötletekkel! Készül az első foltmunkám is, gyülekeznek a foltocskák, varrásra jelentkeznek.
Tesómnak is tetszett végül az illatpárna, kár volt stresszezni miatta.

S a végére még egy mai gondolat: a tegnapi vásárnak azért volt egy-két jó pontja is! Eljött a Zsófi, egy korábbi nagyon kedves vásárlóm, neki varrtam a székhuzatokat. Megtetszett neki az egyik meggymaggal töltött párnám, így rövid gondolkodás után, komoly árengedménnyel eladtam neki a mai napon. Talán hülyén hangzik, de az engedmény ellenére nagyon örülök, hogy hozzá kerül, mert rendkívül aranyos és kedves!
A másik jó pontja pedig az, hogy valóban sikerült egy rövid kötő-leckét vennem Tünditől. Először bizonytalan voltam a mozdulatokban, de aztán ráéreztem a dolog ízére. Valami egészen fantasztikus ez az elfoglaltság! Mondom ezt úgy, hogy még nem is tudok kötni, csak belekóstoltam. Olyan mintha valami  nagyszerű energiát  gerjesztenének a mozdulatok! S bár a mai próbálkozásom egy kész sor sem dicséri, mert túl laza lett és lebontottam, sikerként könyvelem el a kötéssel eltöltött időt! Totál ellazított, ugyanakkor lendületet adott. Köszi Tündi! :o)

Ez pedig már Zsófié!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése