Translate

2010. november 11., csütörtök

Impulzusok

Jó így kutakodni mások portáján. Sok rokon gondolattal találkozom. Megerősítenek és tanítanak. Folyton azt gondolom magamról, hogy nem vagyok elég jó, ennél többet akarok kifejezni magamból! Amit látsz, az csak a felszín... ennél több van bennem, dolgozom magamon! :o)
Rájöttem mi a baj. Keveset láttam még. Kell az impulzus, ami elindít befelé. Belül megvan minden ami kell, csak meg kell találni a módját, hogy a tömörített fájlokat kicsomagolhassam. A program nem mindig kompatibilis velem, ilyenkor még tervezni kell, hogy, az enter leütésével megoldódjanak a dolgok.

Most éppen egy falvédőn dolgozom és elméletben adventi koszorúkon is... ajándékcsizmákon és karácsonyi sapkán, ajándék szatyrokon... falvédő várja még, hogy megvarródjon, párnahuzatok és edényfogó kesztyűk. A sor folytatódik egy táskával, babzsák puffal... a férjem tök sima melegítőjét itt nem is merem említeni :o).

Szeretek úgy dolgozni, hogy mellettem Katie Melua, Alizbar, Sting, Corrs, Sinatra, Louis Armstrong, Hétrét, Kaláka vagy karácsonyi dalok szólnak. Szeretem ha zümmög a tv, de kizárólag akkor ha jó film megy éppen: PS. I love you, LOTR, Aludj csak én álmodom, ilyesmik. Vagy dokumentumfilm, esetleg főző műsor, de csak a jobbak közül.

Ebben a pillanatban csapongó érzésem van, de régen volt ez... szia, hol voltál? anyaként, anyátlanodsz el... ehh. na csakhogy visszajöttél! Bumm, szeretetbomba. Jól esett, köszönöm!

Szóval, falvédő: kalózos lesz. Igyekszem a lehető leghűbb képeket ábrázolni. Kutakodtam neten, ötletek mindenhonnan jöhetnek. Tortáról, szlogenekről... a lényeg, hogy én már saját kézzel rajzolom le, ezek egyesülését. Tanulni kell. Megfigyelni a formákat, vonásokat... pl; az orr vonalát így még nem is láttam ábrázolni, vagy csak nem tűnt fel... de most igen! Mitől lesz mérges, vagy gonosz egy arc és hogyan tud mosolyogni a szem.

Kislányom próbálom minduntalan lerajzolni... még eddig nem sikerült megfognom a csillogást a szemében, de raktározom a képeket.

1 megjegyzés:

  1. Fantasztikus csaj vagy !!:)Csak szépek lehetnek az alkotásaid !Kíváncsi vagyok nagyon !!

    VálaszTörlés