Translate

2010. november 10., szerda

Csi

Beindult! Beindult, beindult, beindult!!!! Volt egy kis felfordulás a karrier területemen, meg is látszott a forgalmamon! Felszámoltam a negatív dolgokat a szoba ezen pontján, tettem oda friss virágot és lám 2 nap múltán vásárlóm akadt! Bár nem "művészetem" egy darabját adtam el, de akkor is! Nagyon durva!!! Persze emellett szellemileg is igyekszem tisztulni és köszönöm az összes segítséget amit kaptam az elmúlt napokban!
Néhány napja a kedvem is pocsék volt, nem ment a munka, nem ment az alkotás. Ma akkora löketet kaptam ihletből, hogy elkészült az unokaöcsém karácsonyi ajándékának vázlata! Már csak szabnom varrnom kell! Az meg már magától is megy :o)! Szerintem utána a lovas kép is menni fog mint a parancsolat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése